Naambordjebestellen.nl streeft naar tevreden klanten. Wanneer u vragen of klachten heeft over de diensten en/of producten van Naambordjebestellen.nl, dan worden wij daar graag per e-mail van op de hoogte gebracht. E-mail voor vragen/klachten naar [email protected]. We streven ernaar om u te antwoorden binnen 24 uur na ontvangst van de klacht. Wanneer een voorval om nader onderzoek vraagt, dan zullen wij u laten weten hoe het e.e.a. verloopt. In alle gevallen zullen wij onze uiterste best doen om de klacht z.s.m. op te lossen.
Mocht u er met ons niet uitkomen kunt u zich met uw klacht wenden tot Webwinkel Keur.https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil
Deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de u de mogelijkheid de klacht te laten behandelen door de door WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel naambordjebestellen.nl als u stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door u betaald dienen te worden aan de betreffende commissie.